Samsung RB38A7B6AB1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38A7B6AB1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a*************@g******** 15-07-2022

Geslaagde aankoop

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Ijskast heeft een mooi gestroomlijnd uiterlijk. De bediening is heel eenvoudig. Fruitbakken zijn apart in te stellen qua temperatuur. Veel opbergruimte zowel in koelkast als diepvriesgedeelte.

Pluspunten

• bediening
  • aparte temperatuurinstellingen voor de fruitbakken

Een echte aanrader! 04-07-2022

Dit is een echte aanrader

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Ik geweldige koelvriescombinatie met heel erg veel ruimte. Mooi ledverlichting en bovendien een stuk zuiniger dan mijn oude koelkast van 18 jaar oud

Pluspunten

• Ruimte
  • Energiezuinig
  • Mooi uiterlijk
  • Veel vriesruimte

Minpunten

• Planken en lades zijn moeilijk te verwijderen
  • Niet anders in te richten

d*******@g******** 28-06-2022

functioneel

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

mijn groenten zijn langer houdbaar door de 2 lades die de luchtvochtigheid en temperatuur regelen. de temperatuur van rauw en gekookt voedsel wordt gehandhaafd. Drankjes zijn koud zoals ik ze graag heb. de vriezer heeft geen ijs. Ik ben dol op mijn nieuwe koelkast.

Pluspunten

• ruimte
  • vochtigheid en temperatuur regelen.
  • kleur

Robert 26-06-2022

Bevalt enorm goed. Een koude grote stille reus.

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Ik heb na een lange speurtocht deze koelkast aangeschaft.
Biedt de meeste features (vergeleken met andere merken) om vis, vlees, groente en fruit langer vers te houden. Bovendien heeft dit model energieklasse A. Dat wordt bereikt door nog betere isolatie. Maar de jaarlijkse besparing op het stroomverbruik is eigenlijk te verwaarlozen en was niet bepalend voor mijn keuze. Wat wel bepalend was om voor de betere isolatie van energieklasse A te gaan, is dat deze koelkast dus ook minder last heeft van temperatuursverschillen in de omgeving. Zes uur na de bezorging door Coolblue, aangezet. Kon eigenlijk al na een uur. En zoals onder "Eerste Installatie" stond, op de koudste temperatuur ingesteld (koelen 1°C, vriezen -23°C). Dit werd na ongeveer 3 uur en 15 minuten bereikt (het koelgedeelte was veel eerder op 1°C, weet niet meer hoe lang dat duurde). En deze koelkast is enorm stil. Zo stil dat ik eerst dacht dat de motor kapot was. Deze koelkast is ook enorm groot. Veel groter dan ik verwacht had. Er kan veel in.
Ik ben enorm tevreden.

Pluspunten

• stil
  • bereikt ingestelde temperaturen snel
  • meeste langer vers features voor groente, fruit ..
  • veel ruimte
  • energieklasse A (zie review)

Minpunten

• scherpe hoekjes metaal strip legplanken
  • Humidity Fresh+: geen lijst met instellingen

g**********@l****** 25-06-2022

Bevalt heel goed!

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Mooie, ruime koelvries combinatie, en zeer energiezuinig. Met verschillende extra's zoals de mogelijkheid om de vochtigheidsgraad in de groentelade aanpassen, en een speciale stand voor wanneer je langere tijd van huis bent bv met een vakantie. Handig!

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig

JFS 16-06-2022

Fijne ruime koelkast met wel wat kleine verbeterpuntjes

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Het is een zeer fijne koelkast met veel ruimte en weinig tot geen geluid. Mooie kleur, maar niet geheel zwart. Wel vrij gevoelig voor vingerafdrukken.
2 minpuntjes:
* Als je de grote/onderste groentelade hebt uitgetrokken en weer wilt terugduwen blijft deze zeer vervelend achter een rubberen strip van de deur haken. Dit moet je met de hand indrukken om verder te kunnen schuiven.
* Advies is om voor het plaatsen van de koelkast een meegeleverd stoot-/afstandsblokje te plakken op de achterkant van de koelkast voor de juiste afstand tot de achtermuur. Hierdoor wordt de totale diepte van de koelkast 50mm dieper dan aangegeven in de handleiding, waardoor de voorkant meer dan verwacht uitsteekt t.o.v. de kasten ernaast.

Pluspunten

• interne ruimte
  • geluid
  • fijne optie om koellades te maken van vrieslades

Minpunten

• uiteindelijke diepte tot achtermuur
  • grote groentelade niet makkelijk in te schuiven

Anoniem 15-06-2022

voor de energiebewuste consument

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Een ruime koelkast met veel extra vakken voor het vers houden van producten. Mooi design en vooral een A-energie label gaf voor ons de doorslag

Pluspunten

• A label
  • mooie vormgeving
  • veel ruimte voor het vers houden van producten

Minpunten

• geen aan/uit schakelaar

stefani 13-06-2022

Prachtige ruime frigo

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Prachtige frigo, heel ruim.helaas wel gekomen met een deukje doordat de installateur ertegen duwde met zijn knie ofzo, dus op dat vlak we een beetje gevoelig, maar overigens heel erg tevreden.

Pluspunten

• ruim
  • mooi

Minpunten

• kwetsbaar voor deuken

Dave 07-06-2022

Niet aarzelen kopen!

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Wat een prachtige ijskast, een aanwinst voor je keuken, en volgens mij de enige met een energielabel A. Hij is ontzettend ruim van binnen, kan volgens mij een hele koe in.
Temperatuur is heel erg makkelijk in te stellen, vooral snel koelen of vriezen werkt fantastisch en is super zuinig in gebruik. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• ruimte
  • zuinig
  • erg stil
  • design
  • temperatuur regeling

Minpunten

• geen
  • geen

g*********@g******** 06-06-2022

Energiezuinige flinke koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Het is een flinke koel/vriescombinatie met veel inhoud, maar maakt geen massale indruk in de keuken. Dus dat is heel goed. Alles ziet er netjes uit. Instellen gaat eenvoudig. Zover ik kan zien is mijn energieverbruik na een week al flink minder. (stond wel een hele oude koelkast hiervoor) Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Groot, maar niet massaal

Minpunten

• deur niet helemaal netjes

rudgero 22-05-2022

mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Schitterende koelkast, je hoort hem vrijwel niet en hij is erg ruim! ik ben er erg blij mee.

AO 25-02-2022

Very good product very good design of interior

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

This product is a very good match between price and quality. We have it for a week now and we are pleased with it.
It has a very diverse set-up inside accommodating for everything you would put in it. Highly recommend it.

Pluspunten

• interior design fits all shapes of products
  • beautiful design
  • diverse cooling settings in the drawers

M.J. 16-02-2022

Mooie stijlvolle koel/vrieskast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AB1

Mooie, stijlvolle koelkast. Zeer stil vergeleken met onze oude koelkast. Heel ruim van binnen. Nog even ontdekken hoe alles werkt qua instellingen.

Pluspunten

• stil
  • stijlvol
  • ruim